fbpx

Kurs maturalny – poziom rozszerzony

399,00zł

Kurs maturalny z matematyki – matura rozszerzona –dostosowany do nowej podstawy programowej!

„Jeśli chcesz coś osiągnąć w matematyce,
musisz uczyć się od mistrzów, a nie od podmistrzów”

N.H. Abel

 

Mój kurs maturalny z matematyki to Twoja droga do sukcesu

Cześć! z tej strony Arietta…, nauczyciel, mentor i mam nadzieję przyszły reżyser Twojej drogi do sukcesu. W październiku 2018 roku rozpoczęłam swój projekt AjkaMat.pl, którego zadaniem jest pomoc Wam w uczeniu się matematyki. Jeśli czytasz opis tego kursu to pewnie poszukujesz skutecznych metod przygotowania do zbliżającej się matury rozszerzonej lub dostrzegasz że matematyka na poziomie rozszerzonym sprawia Ci problemy. Być może trudność sprawia Ci liczenie. Funkcje, ciągi, analiza matematyczna czy prawdopodobieństwo są dla Ciebie horrorem, a geometria płaska i przestrzenna to już zupełna magia. Nie załamuj się! Jestem tu aby Ci pomóc i mam dla Ciebie to czego potrzebujesz, aby stanąć na nogi. Kurs maturalny z matematyki na poziomie rozszerzonym to antidotum na Twoje problemy. Dzięki temu kursowi od podstawy do eksperta opanujesz umiejętność potrzebne Ci na majowej maturze, nadrobisz zaległości ze szkoły średniej i poznasz wszystkie moje sekrety nauki matematyki dzięki którym moi uczniowie na maturze osiągają świetne wyniki.

Matura rozszerzona z matematyki przed Tobą? Nie zwlekaj sięgnij po elitarny kurs od AjkaMAT!

Doskonale zdaję sobie sprawę, że każdy uczeń może pochwalić się innym stopniem zaawansowania. Ten kurs ma wprowadzić Cię w tajniki matematyki, pozwolić na nadrobienie braków w wiedzy i  doskonale zaplanować powtórki każdego działu matematyki jaki możesz spotkać na maturze. Nie obawiaj się, że poziom będzie dla Ciebie za trudny! Prowadzony przeze mnie kurs omawia zagadnienia od podstaw, dzięki czemu z pewnością zrozumiesz wszelkie zawiłości matematyki. Aby mieć pewność, że poradzisz sobie na maturze, zaczynam od przedstawienia definicji, twierdzeń, wzorów. Pokazuję ich zastosowanie na jasnych, prostych przykładach. Następnie zagłębiam się w szczegóły, budując wstęp do coraz trudniejszych zadań. Taki model działania sprawia, że proponowany przeze mnie kurs jest odpowiedni dla każdego maturzysty. Rozpoczynając od podstaw, a także rozwiązując coraz bardziej zaawansowane ćwiczenia, wspólnie dojdziemy do poziomu eksperta, a doskonały wynik na maturze to już będzie tylko formalność.

Kurs maturalny z matematyki na poziomie rozszerzonym – ze mną zdasz na szóstkę!

Przygotowując kurs maturalny z matematyki polegałam na moim bogatym doświadczeniu, wiedzy i intuicji matematycznej. Pozwoliło mi to na stworzenie programu doskonale wpasowującego się w aktualną podstawę programową z matematyki i zawierającego pełnię wiedzy i umiejętności jakimi musisz się posługiwać na maturze. Prawie 142 godziny materiału wideo oraz ponad 1240 rozwiązanych  i wytłumaczonych zadań stanowi o sile i skuteczności tego kursu. Uczestnicząc w nim, nauczysz się, jak bez większego problemu rozwiązywać nawet najtrudniejsze zadania. Duży nacisk kładę na rozumienie i analizę poleceń, co jest pierwszym krokiem do wykonania każdego zadania na maturze. Oferowany kurs maturalny na poziomie rozszerzonym z matematyki to doskonałe rozwiązanie dla maturzysty. Razem ze mną naprawdę NAUCZYSZ SIĘ matematyki. Wybierz wygodny kurs maturalny online i ciesz się świetnie zdaną maturą!

kurs maturalny z matematyki

Kursy maturalne z matematyki rozszerzonej

Matematyka jest Twoją pasją i planujesz zdawać ją na maturze? Przygotuj się do poziomu rozszerzonego – podejdź do egzaminu dojrzałości bez stresu, doskonale wyposażony w potrzebną wiedzę. Oferuję kursy, na których poznasz proste, logiczne metody przyswajania trudnych pojęć, nauczysz się obliczać skomplikowane działania, a do tego – nadrobisz wszystkie zaległości. W AjkaMat.pl czeka na Ciebie zestaw ćwiczeń opracowany przez doświadczonego trenera, dzięki któremu zaplanujesz przygotowanie do matury – powtórki, naukę nowych pojęć oraz inne rzeczy. Skorzystaj – nigdy nie jest za późno!

Matematyka na poziomie rozszerzonym – nie taka straszna, jak ją malują

Być może zdawanie matury z matematyki na poziomie rozszerzonym to dla Ciebie konieczność związana z kierunkiem przyszłych studiów. Nawet jeśli do tej pory funkcje trygonometryczne, wielomiany czy ciągi liczbowe były jedynie czarną magią – nie załamuj się. W moim kursie mam sprawdzone, skuteczne metody pozwalające na zrozumienie i opanowanie materiału, a nie tylko wkucie go na pamięć. Zadzwoń teraz!

Jak wygląda mój kurs maturalny z matematyki?

  • 255 lekcji – dostęp do platformy masz przez 365 dni od daty zakupu kursu
  • Do każdej lekcji możesz wróć w dowolnym czasie i powtórnie ją przeanalizować
  • 8502 minuty konkretnej wiedzy, 1243 rozwiązane i wytłumaczone zadania
  • Lekcje możesz oglądać na dowolnym urządzeniu, gdzie chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz
  • W każdej lekcji jest materiał wideo trwający od 20 do 60 minut.
  • Na końcu kursu znajdziesz materiały dodatkowe w postaci zestawu zadań, dzięki któremu możesz sprawdzić efekty nauki.
  • Na każdym etapie kursu możesz mi zadawać pytania mailowo, lub za pośrednictwem messengera. Podpowiadam, tłumaczę, wyjaśniam tak abyście perfekcyjnie zrozumieli omawiany materiał.
  • Po ukończeniu kursu rozwiązujesz praktycznie każde zadanie maturalne z poziomu rozszerzonego
  • W kursie odnajdziesz lekcje powtórkowe po każdym dziale jak również lekcje z zadaniami maturalnymi z ubiegłych lat. Dzięki czemu doskonale podsumujesz swoją wiedzę i zobaczysz co było na maturze świetnie się do niej przygotowując.

Jakie efekty uzyskasz po ukończeniu kursu?

  • przypomnisz sobie wszystkie działy matematyki
  • poznasz najbardziej typowe zadania maturalne
  • nauczysz się jak skutecznie analizować zadania i je rozwiązywać
  • przeanalizujesz zarówno zadania łatwe jak i bardzo trudne
  • dowiesz się jak dowodzić twierdzenia z różnych działów matematyki
  • poznasz mój styl uczenia i dowiesz się jak moi uczniowie osiągają świetne wyniki na maturze
  • dowiesz się co było na maturze i dobrze się do niej przygotujesz

Moja oferta jest dla Ciebie jeśli:

  • Czujesz się zmęczona/zmęczony obecną sytuacją i brak Ci pomysłu jak uczyć się matematyki.
  • Chcesz uczyć się skuteczniej i lepiej wykorzystywać swój czas.
  • Nie chcesz mieć wyrzutów sumienia, że znów za mało się uczysz.
  • Potrzebujesz mojej pomocy, aby ułożyć plan działania i iść krok po kroku do sukcesu
  • Chcesz mieć więcej czasu dla znajomych, a także dla samej/samego siebie.
  • Jesteś gotowa/gotowy na zmianę i nową wiedzę.
  • Wiesz, że nic nie przychodzi samo, więc jesteś w stanie rzetelnie wykonywać wszystkie ćwiczenia i zadania, które dla Ciebie przygotowałam
  • Będziesz wytrwale pracować, aż w końcu…
  • Osiągniesz sukces i spełnisz swoje marzenie o lepszym jutrze…!

Moja oferta nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Twoja lista wymówek jest dłuższa niż korek na Zakopiance po długim weekendzie.
  • Zamierzasz oglądać moje lekcje pomiędzy kolejnymi odcinkami serialów na Netflix, a następnie biernie czekać na efekty.
  • Planujesz kupić jeden z moich kursów, ale potem nigdy go nie uruchomić, bo… nie masz czasu.
  • Obejrzysz nagrania, ale o ćwiczeniach z moimi zestawami przypomnisz sobie dopiero wtedy, gdy będziesz szukać podpałki do grilla.
  • Chciałabyś/Chciałbyś zmian w swoim życiu, ale jednak bardziej wolisz nie wstawać z kanapy.

A teraz konkrety czyli co znajdziesz w kursie?

  • II.1: Algebra i arytmetyka – Czas trwania: 619 minut – 110 wytłumaczonych zadań
  • II.2: Własności funkcji  – Czas trwania: 514 minut – 87 wytłumaczonych zadań
  • II.3: Funkcja kwadratowa – Czas trwania: 695 minut – 83 wytłumaczonych zadań
  • II.4: Wielomiany – Czas trwania: 568 minut – 86 wytłumaczonych zadań
  • II.5: Funkcja wymierna – Czas trwania: 512 minut – 59 wytłumaczonych zadań
  • II.6: Ciągi liczbowe – Czas trwania: 577 minut – 97 wytłumaczonych zadań
  • II.7: Funkcja wykładnicza i logarytmiczna – Czas trwania: 559 minut – 74 wytłumaczonych zadań
  • II.8: Funkcje trygonometryczne – Czas trwania: 646 minut – 112 wytłumaczonych zadań
  • II.9: Analiza matematyczna – Czas trwania: 1125 minut – 178 wytłumaczonych zadań
  • II.10: Rachunek prawdopodobieństwa – Czas trwania: 699 minut – 108 wytłumaczonych zadań
  • II.11: Planimetria – Czas trwania: 771 minut – 100 wytłumaczonych zadań
  • II.12: Stereometria Czas trwania: 572 minut – 60 wytłumaczonych zadań
  • II.13: Geometria analityczna Czas trwania: 645 minut – 89 wytłumaczonych zadań

Czy kurs obejmuje również zagadnienia z poziomu podstawowego?

Po części tak, ale konstruując kurs nie chciałam zaczynać od zupełnych podstaw. Zadaniem tego kursu jest przygotowanie Was do zdania matury na poziomie rozszerzonym. Dlatego zadania w których tłumaczę Ci zawiłości matematyki na poziomie rozszerzonym wymagają od Ciebie elementarnej wiedzy matematycznej. Nie przejmujcie się jednak,  jeśli okaże się że Twoja wiedza nie jest wystarczająca.  Możesz sięgnąć wtedy po mój kurs maturalny na poziomie podstawowym, gdzie nauczysz się wszystkiego co jest Ci potrzebne od podstaw. A teraz mam dla Ciebie niespodziankę!

 

kurs maturalny online

Tak dobrze czytasz. Jeśli zdecydujesz się na zakup kursu z poziomu rozszerzonego otrzymasz ode mnie kupon rabatowy upoważniający do zakupu pakietu maturalnego na poziomie podstawowym z 50% rabatem. Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną poprzez Messengera lub wyślesz do mnie wiadomość e-mail na adres kontakt@ajkamat.pl, a Ja prześlę Ci kod rabatowy wraz z instrukcją jak go zrealizować.

Kiedy zacząć przygodę z AjkaMAT?

Czy nie jest już za późno?

Nie! Najlepiej zacznij już dziś, nie warto tracić czasu, jeżeli przyszłość na Ciebie czeka… Twoje cele życiowe i marzenia są możliwe do spełnienia, zależy to tylko od Twojej determinacji… Ja jestem na właściwym miejscu, a Ty??? “Bóg wyznaczył na świecie dla każdego z nas szlak, którym musimy podążać. Wystarczy tylko odczytać, co zapisał dla Ciebie” – mawiał Paulo Coelho.

Pamiętaj nigdy nie jest za późno na sukces. Spróbuj odkryć swój szlak i podążaj nim, może to Ja właśnie jestem jego częścią…

Jestem pewna, że możesz mi zaufać!

PANI ARIETTO, CZY TO FAKTYCZNIE DOBRA INWESTYCJA?

W ramach kursu otrzymujesz roczny dostęp do ogromu wiedzy i masy przykładów.

Zapisując się na ten kurs zyskujesz:

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich materiałów na rok.
  • Możliwość korzystania z lekcji video dostosowanych zarówno dla komputerów jak i tabletów i telefonów. Dzięki czemu możesz uczyć się tak jak chcesz i wszędzie gdzie chcesz.
  • Prezenty w postaci dodatkowych zestawów zadań, które dodatkowo uporządkują Twoją wiedzę i pozwolą Ci sprawdzić poziom opanowania materiału.
  • Lekcje powtórzeniowe i lekcje z zadaniami maturalnymi pozwolą Ci łatwo podsumować wiedzę i przygotować się do matury
  • PREZENT! W ramach kursów online będziesz miała/miał również możliwość zadawania pytań, a Ja w miarę wolnego czasu będę Ci pomagać i rozwiewać Twoje wątpliwości lub – jeśli będzie trzeba – motywować Cię do działania!
  • Kupon RABATOWY – decydując się na kurs maturalny na poziomie rozszerzonym możesz otrzymać od mnie 50% rabatu na kurs maturalny na poziomie podstawowym dzięki czemu możesz tak naprawdę nauczyć się matematyki nie chodząc do szkoły.

Te wszystkie rzeczy otrzymasz, jeśli zdecydujesz się na mój kurs maturalny z matematyki. Wierzę, że jeśli teraz zdecydujesz się na ten krok, to w przyszłości nauka matematyki będzie przychodzić ci z łatwością.

kurs maturalny z matematyki

Moje kursy możesz kupować pojedynczo lub w pakietach, dzięki czemu otrzymasz kompleksową wiedzę matematyczną, a jednocześnie zaoszczędzisz sporo pieniędzy, które przeznaczysz na inne, ważne dla ciebie rzeczy .

matematyka online

Tak jest, dobrze czytasz – daję Ci PEŁNĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Wiesz dlaczego? Dlatego, że jestem przekonana, że wiedza, którą Ci przekazuję jest unikalna. Stworzyłam ten kurs w oparciu o swoją rozległą wiedzę z zakresu psychologii i dydaktyki, a także własne doświadczenia. Sama od lat stosuję wszystkie sposoby i metody, którymi chcę się z Tobą podzielić i właśnie dlatego wiem, że działają. Polecam je również wszystkim moim uczniom, którzy z pomocą tych wskazówek są w stanie uczyć się bardziej efektywniej, szybciej i skuteczniej i tym samym osiągać ponadprzeciętne wyniki.

Wiem, że moje sposoby działają!

Właśnie dlatego nie boję się złożyć Ci następującej propozycji: spróbuj! Nie musisz mi wierzyć na słowo, odwiedź mój kanał YouTube… Poznaj opinie moich uczniów, a gwarantuję ci, że wrócisz i sięgniesz po moje kursy.

YouTube: https://www.youtube.com/c/AjkaMat
Facebook: https://facebook.com/AjkaMatLetsDoIt

Zapraszam na mój kanał YouTube AjkaMAT

POZWÓL MI SOBIE POMÓC

Czekam na Twój pierwszy krok w drodze do sukcesu!

kurs maturalny z matematyki

10 ostatnich opinii moich kursantów

Magdalena Łuciów – Najlepszy kurs maturalny!

Nigdy nie lubiłam matematyki. Pomimo tego, że chodziłam na korepetycję dalej miałam wrażenie, że nic nie rozumiem. Uważam, że zakup tego kursu był najlepszą rzeczą jaką mogłam zrobić. Wszystko jest wytłumaczone w najprostszy sposób. Teraz uczę się matematyki z przyjemnością. Polecam!!!

Wiktoria Korbel – Polecam z całego serca!

Cudowny kurs, który na spokojnie pozwala opanować wiedzę wymaganą na maturę. W dodatku prowadzony przez Osobę, która ewidentnie kocha to co robi i w ten sposób nauka jest jeszcze bardziej przyjemna! z całego serca polecam

Julia Sobota – Polecam każdemu maturzyście!

Kupiłam wiele różnych kursów online, chodziłam również na korepetycje, natomiast jedynie ten kurs spełnił wszystkie moje oczekiwania. Każdy temat jest rzetelnie omówiony, a zaangażowanie Pani Arietty tylko zachęca do dalszej nauki, nie wspominając już o cenie, która jak na kurs tak wysokiej jakości nie jest wygórowana. Polecam każdemu maturzyście, któremu zależy na jak najwyższym wyniku na maturze!

Piotr Ułasiuk – Z pełna odpowiedzialnością poleciłbym każdemu maturzyście ten kurs

Zakupiłem kurs po obejrzeniu paru filmików na YouTube. Swojej decyzji nie żałuję ani trochę. Staranne omówienie wszystkich działów matematyki potrzebnych do matury w ramach jednego kursu na prawdę spełniło moje oczekiwania. Zadania omawiane na lekcjach są bardzo dobrze dobrane pod kątem matury. Same lekcje są nagrane w bardzo dobrej jakości więc ogląda je się bardzo przyjemnie. Dodatkowo zbiory zadań na końcu każdego działu dobrze podsumowują zdobytą wiedzę. Szczególnie też mi się podoba możliwość kontaktu z Panią na messengerze w ramach wątpliwości. Z pełna odpowiedzialnością poleciłbym każdemu maturzyście ten kurs

Amelia Loch – Naprawdę warto!

Bardzo podoba mi się kurs ze względu na jego formę, do każdego tematu czy działu mogę wrócić w chwili kiedy akurat go potrzebuje. Każdy temat jest wytłumaczony bardzo dokładnie i pokazany jest zazwyczaj każdy typ zadania jaki może się pojawić, dodatkowo nie są to przykłady proste więc tym bardziej na plus. Cenię sobie też to, że mimo tego, że lekcja jest na dany temat pojawiają się w niej również inne zagadnienia co powoduje, że tak naprawdę przez cały kurs powtarzamy cały materiał. Na pewno nie żałuję zakupu 😀

Weronika Wójcik – Polecam!

Bardzo serdecznie polecam, wszystko świetnie wytłumaczone, ucząc się z tylko z kursem do rozszerzenia doszłam praktycznie od 0 do ponad 70%

Marta Leszczyńska – Jestem szczęśliwa, że trafiłam na Pani kurs

Kurs zawiera wszystko od A do Z, co jest wymagane na maturze. Zagadnienia tłumaczone są bardzo dokładnie i wnikliwie. Dzięki kursowi przerobiłam wszystko od początku, przypomniałam sobie poszczególne działy i przećwiczyłam. Jestem szczęśliwa, że trafiłam na Pani kurs.

Zuzanna Matula – Świetny kurs!

Kurs jest świetny! Zarówno na poziomie podstawowym, który super wprowadza do wiedzy z rozszerzenia, jak i na poziomie rozszerzonym! Każdy temat jest tak dokładnie wytłumaczony, że po obejrzeniu filmików nie ma się już żadnych wątpliwości co do zadań. Polecam każdemu!

Małgorzata Kurczyk – Bardzo dobry kurs

Bardzo dobry kurs, dzięki któremu nawet dla tych którzy wcześniej nie mieli do czynienia z poziomem rozszerzonym matematyka okazuje się naprawdę przyjemna. Wszystkie lekcje są tłumaczone bardzo dobrze, dokładnie i z pasją, co widać na każdym filmiku. Dzięki temu kursowi matura z matematyki jest znacznie łatwiejsza i wcale nie taka straszna 😉

Karol Paca – Polecam!

Świetny kurs maturalny na poziomie rozszerzony, wszystko jasne i świetnie wytłumaczone, polecam każdemu kto szuka kursu do matury

Chcesz poznać więcej opinii na temat mojego kursu?

Zapraszam do odwiedzenia zakładki “Recenzje”.

Jeśli przeglądasz opis kursu na smartfonie wystarczy, że obrócisz ekran poziomo, a wszystkie zakładki w kursie się wyświetlą 😉

Szczegóły kursu

  • Lekcje 268
  • Testy 0
  • Poziom średniozaawansowany
  • Język polski
  • Studenci 865
  • Oceny Tak
  • Algebra i arytmetyka 0/21

    • LekcjaII.1
      Równania z wartością bezwzględną – część I
      35 min
    • LekcjaII.2
      Równania z wartością bezwzględną – część II
      27 min
    • LekcjaII.3
      Nierówności z wartością bezwzględną – część I
      27 min
    • LekcjaII.4
      Nierówności z wartością bezwzględną – część II
      28 min
    • LekcjaII.5
      Wzory skróconego mnożenia
      37 min
    • LekcjaII.6
      Silnia, symbol Newtona i jego własności
      27 min
    • LekcjaII.7
      Trójkąt Pascala
      24 min
    • LekcjaII.8
      Wzór dwumianowy Newtona
      38 min
    • LekcjaII.9
      Działania na pierwiastkach
      30 min
    • LekcjaII.10
      Usuwanie niewymierności  z mianownika
      31 min
    • LekcjaII.11
      Równania liniowe z parametrem
      19 min
    • LekcjaII.12
      Rozwiązywanie układów równań liniowych – metoda wyznaczników
      43 min
    • LekcjaII.13
      Interpretacja graficzna nierówności i układu nierówności z dwiema niewiadomymi
      28 min
    • LekcjaII.14
      Dowodzenie twierdzeń z algebry – lekcja pokazowa
      42 min
    • LekcjaII.15
      Wartość bezwzględna na maturze
      53 min
    • LekcjaII.16
      Nietypowe zadania z równań i nierówności na maturze
      43 min
    • LekcjaII.17
      A co było na maturze? – część I
      19 min
    • LekcjaII.18
      A co było na maturze? – część II
      24 min
    • LekcjaII.19
      A co było na maturze? – część III
      44 min
    • LekcjaII.20
      A co było na maturze? – część IV
      34 min
    • LekcjaII.21
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Własności funkcji 0/17

    • LekcjaII.1
      Dziedzina funkcji liczbowej
      27 min
    • LekcjaII.2
      Miejsce zerowe funkcji liczbowej
      25 min
    • LekcjaII.3
      Szkicowanie wykresów funkcji – część I
      26 min
    • LekcjaII.4
      Szkicowanie wykresów funkcji – część II
      28 min
    • LekcjaII.5
      Przekształcenia wykresów funkcji – uzupełnienie o typ: y=|f(x)| oraz y=f(|x|)
      38 min
    • LekcjaII.6
      Zastosowanie szkicowania wykresów funkcji do rozwiązywania zadań problemowych, w tym z parametrem
      49 min
    • LekcjaII.7
      Zbiór wartości funkcji
      28 min
    • LekcjaII.8
      Monotoniczność funkcji
      32 min
    • LekcjaII.9
      Różnowartościowość funkcji
      21 min
    • LekcjaII.10
      Parzystość i nieparzystość funkcji
      23 min
    • LekcjaII.11
      Wartość największa i najmniejsza funkcji
      33 min
    • LekcjaII.12
      Okresowość funkcji
      27 min
    • LekcjaII.13
      Równość funkcji oraz złożenia funkcji
      20 min
    • LekcjaII.14
      Powinowactwo względem osi OX oraz osi OY
      43 min
    • LekcjaII.15
      Powtórki maturalne – zadania z parametrem – lekcja pokazowa
      53 min
    • LekcjaII.16
      A co było na maturze?
      41 min
    • LekcjaII.17
      Zestaw zadań z odpowiedziami
  • Funkcja kwadratowa 0/22

    • LekcjaII.1
      Równania dwukwadratowe – metoda podstawiania
      30 min
    • LekcjaII.2
      Nierówności dwukwadratowe – metoda podstawiania
      27 min
    • LekcjaII.3
      Równania sprowadzalne do równań kwadratowych
      22 min
    • LekcjaII.4
      Nierówności sprowadzalne do nierówności kwadratowych
      21 min
    • LekcjaII.5
      Wprowadzenie wzorów Viete’a
      31 min
    • LekcjaII.6
      Zadania z parametrem – część I
      41 min
    • LekcjaII.7
      Zadania z parametrem – część II (wykorzystanie wzorów Viete’a)
      40 min
    • LekcjaII.8
      Zadania z parametrem – część III
      39 min
    • LekcjaII.9
      Zadania z parametrem – część IV (wykorzystanie wzorów Viete’a)
      29 min
    • LekcjaII.10
      Zadania z parametrem – część V (wykorzystanie wzorów Viete’a)
      35 min
    • LekcjaII.11
      Rysowanie wykresów funkcji kwadratowych z wartością bezwzględną
      37 min
    • LekcjaII.12
      Interpretacja graficzna ilości rozwiązań równań w zależności od parametru m
      30 min
    • LekcjaII.13
      Równania kwadratowe z wartością bezwzględną
      25 min
    • LekcjaII.14
      Nierówności kwadratowe z wartością bezwzględną
      25 min
    • LekcjaII.15
      Zadania z parametrem – część VI (uzupełnienie o wartość bezwzględną)
      42 min
    • LekcjaII.16
      Rozwiązywanie układów równań kwadratowych
      40 min
    • LekcjaII.17
      Powtórki maturalne – część I – lekcja pokazowa
      51 min
    • LekcjaII.18
      Powtórki maturalne – część II
      52 min
    • LekcjaII.19
      A co było na maturze? – część I
      47 min
    • LekcjaII.20
      A co było na maturze? – część II
      31 min
    • LekcjaII.21
      A co było na maturze? – część III
      31 min
    • LekcjaII.22
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Wielomiany 0/17

    • LekcjaII.1
      Stopień wielomianu, wartość wielomianu w punkcie oraz równość wielomianów
      30 min
    • LekcjaII.2
      Dzielenie pisemne wielomianów
      40 min
    • LekcjaII.3
      Schemat Hornera
      23 min
    • LekcjaII.4
      Pierwiastki wielomianu – część I
      24 min
    • LekcjaII.5
      Pierwiastki wielomianu – część II
      51 min
    • LekcjaII.6
      Twierdzenie Bezouta
      25 min
    • LekcjaII.7
      Rozkładanie wielomianów na czynniki
      37 min
    • LekcjaII.8
      Równania wielomianowe
      32 min
    • LekcjaII.9
      Zadania z parametrem
      46 min
    • LekcjaII.10
      Nierówności wielomianowe – część I
      35 min
    • LekcjaII.11
      Nierówności wielomianowe – część II
      51 min
    • LekcjaII.12
      Wykres funkcji wielomianowej
      23 min
    • LekcjaII.13
      Wzory Viete’a dla wielomianów stopnia trzeciego
      33 min
    • LekcjaII.14
      Wzory Viete’a dla wielomianów stopnia czwartego
      39 min
    • LekcjaII.15
      Powtórki maturalne – lekcja pokazowa
      44 min
    • LekcjaII.16
      A co było na maturze?
      35 min
    • LekcjaII.17
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Funkcja wymierna 0/15

    • LekcjaII.1
      Wartość wyrażenia wymiernego w punkcie, jego dziedzina i skracanie wyrażeń
      36 min
    • LekcjaII.2
      Działania na wyrażeniach wymiernych
      44 min
    • LekcjaII.3
      Równania wymierne, miejsce zerowe funkcji wymiernych
      55 min
    • LekcjaII.4
      Wykorzystanie równań wymiernych do rozwiązywania zadań tekstowych
      34 min
    • LekcjaII.5
      Nierówności wymierne – część I
      34 min
    • LekcjaII.6
      Nierówności wymierne – część II
      46 min
    • LekcjaII.7
      Dowodzenie z ułamkami algebraicznymi
      35 min
    • LekcjaII.8
      Funkcja wymierna z parametrem – część I
      34 min
    • LekcjaII.9
      Funkcja wymierna z parametrem – część II
      37 min
    • LekcjaII.10
      Funkcja homograficzna i jej wykres
      42 min
    • LekcjaII.11
      Funkcja wymierna i jej wykres
      38 min
    • LekcjaII.12
      Powtórki maturalne – lekcja pokazowa
      46 min
    • LekcjaII.13
      A co było na maturze? – część I
      31 min
    • LekcjaII.14
      A co było na maturze? – część II
      37 min
    • LekcjaII.15
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Ciągi liczbowe 0/20

    • LekcjaII.1
      Ciąg liczbowy – wzór ogólny i rekurencyjny
      32 min
    • LekcjaII.2
      Monotoniczność ciągów – uzupełnienie
      26 min
    • LekcjaII.3
      Ciąg arytmetyczny w zadaniach dowodowych
      41 min
    • LekcjaII.4
      Ciąg geometryczny w zadaniach dowodowych
      39 min
    • LekcjaII.5
      Ciąg arytmetyczny i geometryczny w zadaniach
      40 min
    • LekcjaII.6
      Granica ciągu liczbowego – wprowadzenie
      37 min
    • LekcjaII.7
      Obliczanie granic ciągów – część I
      20 min
    • LekcjaII.8
      Obliczanie granic ciągów – część II
      20 min
    • LekcjaII.9
      Obliczanie granic ciągów – część III
      17 min
    • LekcjaII.10
      Obliczanie granic ciągów – część IV
      32 min
    • LekcjaII.11
      Twierdzenie o trzech ciągach
      23 min
    • LekcjaII.12
      Wprowadzenie szeregu geometrycznego
      31 min
    • LekcjaII.13
      Szereg geometryczny w równaniach i nierównościach
      27 min
    • LekcjaII.14
      Szereg geometryczny w zadaniach
      44 min
    • LekcjaII.15
      Powtórki maturalne – lekcja pokazowa
      47 min
    • LekcjaII.16
      A co było na maturze? – część I
      52 min
    • LekcjaII.17
      A co było na maturze? – część II
      26 min
    • LekcjaII.18
      A co było na maturze? – część III
      23 min
    • LekcjaII.19
      A co było na maturze? – część IV
      35 min
    • LekcjaII.20
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Funkcja wykładnicza i logarytmiczna 0/17

    • LekcjaII.1
      Wykresy funkcji wykładniczych
      28 min
    • LekcjaII.2
      Graficzne rozwiązywanie równań i nierówności wykładniczych
      34 min
    • LekcjaII.3
      Rozwiązywanie równań wykładniczych
      27 min
    • LekcjaII.4
      Rozwiązywanie nierówności wykładniczych
      45 min
    • LekcjaII.5
      Równania wykładnicze z parametrem
      52 min
    • LekcjaII.6
      Logarytm i jego własności
      55 min
    • LekcjaII.7
      Funkcja logarytmiczna i jej własności
      33 min
    • LekcjaII.8
      Wykres funkcji logarytmicznej
      29 min
    • LekcjaII.9
      Graficzne rozwiązywanie równań i nierówności logarytmicznych
      40 min
    • LekcjaII.10
      Rozwiązywanie równań logarytmicznych
      25 min
    • LekcjaII.11
      Rozwiązywanie nierówności logarytmicznych
      41 min
    • LekcjaII.12
      Zadania z funkcją logarytmiczną i parametrem
      31 min
    • LekcjaII.13
      Powtórki maturalne – funkcja wykładnicza
      36 min
    • LekcjaII.14
      Powtórki maturalne – logarytmy – lekcja pokazowa
      57 min
    • LekcjaII.15
      A co było na maturze? – część I
      27 min
    • LekcjaII.16
      A co było na maturze? – część II
      36 min
    • LekcjaII.17
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Funkcje trygonometryczne 0/23

    • LekcjaII.1
      Kąt w układzie współrzędnych oraz jego miara łukowa
      19 min
    • LekcjaII.2
      Podstawowe wykresy funkcji trygonometrycznych
      31 min
    • LekcjaII.3
      Przekształcenia wykresów funkcji trygonometrycznych – część I
      17 min
    • LekcjaII.4
      Przekształcenia wykresów funkcji trygonometrycznych – część II
      30 min
    • LekcjaII.5
      Własności funkcji trygonometrycznych
      28 min
    • LekcjaII.6
      Funkcje trygonometryczne dowolnego kąta
      29 min
    • LekcjaII.7
      Wzory redukcyjne
      34 min
    • LekcjaII.8
      Proste równania trygonometryczne – część I
      24 min
    • LekcjaII.9
      Proste równania trygonometryczne – część II
      15 min
    • LekcjaII.10
      Proste równania trygonometryczne – część III
      30 min
    • LekcjaII.11
      Funkcje trygonometryczne podwojonego kąta
      32 min
    • LekcjaII.12
      Funkcje trygonometryczne sumy i różnicy kątów
      32 min
    • LekcjaII.13
      Sumy i różnice funkcji trygonometrycznych
      27 min
    • LekcjaII.14
      Zaawansowane równania trygonometryczne – część I
      27 min
    • LekcjaII.15
      Zaawansowane równania trygonometryczne – część II
      29 min
    • LekcjaII.16
      Nierówności trygonometryczne – część I
      32 min
    • LekcjaII.17
      Nierówności trygonometryczne – część II
      33 min
    • LekcjaII.18
      Powtórki maturalne – część I – lekcja pokazowa
      44 min
    • LekcjaII.19
      Powtórki maturalne – część II
      55 min
    • LekcjaII.20
      A co było na maturze? – część I
      39 min
    • LekcjaII.21
      A co było na maturze? – część II
      39 min
    • LekcjaII.22
      A co było na maturze? – część III
      35 min
    • LekcjaII.23
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Analiza matematyczna 0/35

    • LekcjaII.1
      Obliczanie granic ciągów liczbowych w postaci wielomianowej
      17 min
    • LekcjaII.2
      Obliczanie granic ciągów liczbowych w postaci funkcji wymiernej
      23 min
    • LekcjaII.3
      Obliczanie granic ciągów liczbowych z uwzględnieniem symboli nieoznaczonych
      30 min
    • LekcjaII.4
      Twierdzenie o trzech ciągach
      23 min
    • LekcjaII.5
      (*) Granice ciągów sprowadzalne do liczby e – ponad program szkoły średniej
      29 min
    • LekcjaII.6
      Granica  funkcji w nieskończoności
      22 min
    • LekcjaII.7
      Granica funkcji w punkcie
      21 min
    • LekcjaII.8
      Granice jednostronne w punkcie
      25 min
    • LekcjaII.9
      (*) Reguła de l‘Hospitala – ponad program szkoły średniej
      21 min
    • LekcjaII.10
      Ciągłość funkcji
      27 min
    • LekcjaII.11
      Obliczanie pochodnej funkcji – wstęp – lekcja pokazowa
      30 min
    • LekcjaII.12
      Obliczanie pochodnej iloczynu funkcji
      34 min
    • LekcjaII.13
      Obliczanie pochodnej ilorazu funkcji
      35 min
    • LekcjaII.14
      (*) Pochodna funkcji złożonych – część I – ponad program szkoły średniej
      31 min
    • LekcjaII.15
      (*) Pochodna funkcji złożonych – część II – ponad program szkoły średniej
      37 min
    • LekcjaII.16
      (*) Pochodna wyższych rzędów – ponad program szkoły średniej
      25 min
    • LekcjaII.17
      Monotoniczność funkcji
      37 min
    • LekcjaII.18
      Ekstrema funkcji
      51 min
    • LekcjaII.19
      (*) Punkty przegięcia funkcji – ponad program szkoły średniej
      33 min
    • LekcjaII.20
      (*) Wklęsłość i wypukłość funkcji – ponad program szkoły średniej
      42 min
    • LekcjaII.21
      Asymptota pionowa, pozioma i ukośna
      01 godzin 04 min
    • LekcjaII.22
      Badanie przebiegu zmienności funkcji na przykładach funkcji wielomianowych – część I
      48 min
    • LekcjaII.23
      Badanie przebiegu zmienności funkcji na przykładach funkcji wielomianowych – część II
      26 min
    • LekcjaII.24
      Zadania optymalizacyjne – część I – lekcja za free :)
      57 min
    • LekcjaII.25
      Zadania optymalizacyjne – część II
      58 min
    • LekcjaII.26
      Wykorzystanie pochodnej w zadaniach nieoptymalizacyjnych – część I
      48 min
    • LekcjaII.27
      Wykorzystanie pochodnej w zadaniach nieoptymalizacyjnych – część II
    • LekcjaII.28
      Styczna do wykresu funkcji
      45 min
    • LekcjaII.29
      Optymalizacja w geometrii analitycznej
      38 min
    • LekcjaII.30
      Własność Darboux
      34 min
    • LekcjaII.31
      A co było na maturze – część I
      21 min
    • LekcjaII.32
      A co było na maturze – część II
      48 min
    • LekcjaII.33
      A co było na maturze – część III
      45 min
    • LekcjaII.34
      A co było na maturze – część IV
      32 min
    • LekcjaII.35
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Rachunek prawdopodobieństwa 0/23

    • LekcjaII.1
      Permutacje
      27 min
    • LekcjaII.2
      Wariacje bez powtórzeń
      17 min
    • LekcjaII.3
      Wariacje z powtórzeniami
      17 min
    • LekcjaII.4
      Kombinacje
      33 min
    • LekcjaII.5
      Zadania z kombinatoryki – część I
      29 min
    • LekcjaII.6
      Zadania z kombinatoryki – część II
      34 min
    • LekcjaII.7
      Własności prawdopodobieństwa
      29 min
    • LekcjaII.8
      Rozwiązywanie zadań z prawdopodobieństwa – część I
      36 min
    • LekcjaII.9
      Rozwiązywanie zadań z prawdopodobieństwa – część II
      28 min
    • LekcjaII.10
      Doświadczenia wieloetapowe
      28 min
    • LekcjaII.11
      Prawdopodobieństwo warunkowe – część I
      28 min
    • LekcjaII.12
      Prawdopodobieństwo warunkowe – część II
      31 min
    • LekcjaII.13
      Twierdzenie o prawdopodobieństwie całkowitym oraz wzór Bayesa
      26 min
    • LekcjaII.14
      Schemat Bernoulliego
      29 min
    • LekcjaII.15
      Wartość oczekiwana zmiennej losowej
      28 min
    • LekcjaII.16
      Dowodzenie twierdzeń w rachunku prawdopodobieństwa
      33 min
    • LekcjaII.17
      Powtórki maturalne – kombinatoryka – lekcja pokazowa
      57 min
    • LekcjaII.18
      Powtórki maturalne – prawdopodobieństwo
      56 min
    • LekcjaII.19
      A co było na maturze? – część I
      01 godzin 01 min
    • LekcjaII.20
      A co było na maturze? – część II
      32 min
    • LekcjaII.21
      A co było na maturze? – część III
      41 min
    • LekcjaII.22
      A co było na maturze? – część IV
      33 min
    • LekcjaII.23
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Planimetria 0/23

    • LekcjaII.1
      Twierdzenie sinusów
      40 min
    • LekcjaII.2
      Twierdzenie cosinusów
      37 min
    • LekcjaII.3
      Rozwiązywanie zadań z wykorzystaniem twierdzenia sinusów bądź cosinusów
      36 min
    • LekcjaII.4
      Pole trójkąta, okręgi wpisane i opisane na trójkątach
      45 min
    • LekcjaII.5
      Rozwiązywanie zadań z trójkątami, w tym podobieństwo trójkątów
      39 min
    • LekcjaII.6
      Twierdzenie o dwusiecznej kąta w dowolnym trójkącie
      35 min
    • LekcjaII.7
      Twierdzenie o stycznej i siecznej
      15 min
    • LekcjaII.8
      Okrąg opisany na czworokącie
      38 min
    • LekcjaII.9
      Okrąg wpisany w czworokąt – część I
      24 min
    • LekcjaII.10
      Okrąg wpisany w czworokąt – część II
      31 min
    • LekcjaII.11
      Rozwiązywanie zadań z okręgami wpisanymi bądź opisanymi na czworokątach
      43 min
    • LekcjaII.12
      Pole dowolnego czworokąta
      22 min
    • LekcjaII.13
      Dowodzenie w planimetrii – część I
      39 min
    • LekcjaII.14
      Dowodzenie w planimetrii – część II
      38 min
    • LekcjaII.15
      Geometria trójkąta – zadania różne
      54 min
    • LekcjaII.16
      Geometria czworokąta – zadania różne
      55 min
    • LekcjaII.17
      Powtórki maturalne – część I – lekcja pokazowa
      01 godzin
    • LekcjaII.18
      Powtórki maturalne – część II
      51 min
    • LekcjaII.19
      A co było na maturze? – część I
      34 min
    • LekcjaII.20
      A co było na maturze? – część II
      35 min
    • LekcjaII.21
      A co było na maturze? – część III
      46 min
    • LekcjaII.22
      A co było na maturze? – część IV
      49 min
    • LekcjaII.23
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Stereometria 0/16

    • LekcjaII.1
      Graniastosłupy proste, które nie są prawidłowe
      31 min
    • LekcjaII.2
      Zadania z przekrojami graniastosłupów
      32 min
    • LekcjaII.3
      Ostrosłupy, które nie są prawidłowe
      28 min
    • LekcjaII.4
      Zadania z przekrojami ostrosłupów
      42 min
    • LekcjaII.5
      Kąt dwuścienny w zadaniach
      45 min
    • LekcjaII.6
      Ostrosłupy, w których krawędzie boczne są nachylone do podstawy pod takim samym kątem
      36 min
    • LekcjaII.7
      Ostrosłupy, w których ściany boczne są nachylone do podstawy pod takim samym kątem
      31 min
    • LekcjaII.8
      Bryły obrotowe w zadaniach
      32 min
    • LekcjaII.9
      Podobieństwo w stereometrii
      41 min
    • LekcjaII.10
      Przekroje graniastosłupów i ostrosłupów – ćwiczenia
      59 min
    • LekcjaII.11
      Nietypowe zadania z ostrosłupów
      53 min
    • LekcjaII.12
      Powtórki maturalne – część I – lekcja pokazowa
      46 min
    • LekcjaII.13
      Powtórki maturalne – część II
      52 min
    • LekcjaII.14
      A co było na maturze?- część I
      44 min
    • LekcjaII.15
      A co było na maturze? – część II
      48 min
    • LekcjaII.16
      Zestawy zadań z odpowiedziami
  • Geometria analityczna 0/19

    • LekcjaII.1
      Powtórzenie wiadomości o wektorze w układzie współrzędnych
      24 min
    • LekcjaII.2
      Prosta w zadaniach
      44 min
    • LekcjaII.3
      Wykorzystanie odległości punktu od prostej w zadaniach
      34 min
    • LekcjaII.4
      Pole trójkąta i pole wielokąta
      38 min
    • LekcjaII.5
      Równanie okręgu
      21 min
    • LekcjaII.6
      Rozwiązywanie zadań z okręgiem i kołem
      26 min
    • LekcjaII.7
      Wzajemne położenie okręgu i prostej
      37 min
    • LekcjaII.8
      Wzajemne położenie dwóch okręgów
      34 min
    • LekcjaII.9
      Jednokładność w układzie współrzędnych
      30 min
    • LekcjaII.10
      Układy równań nieliniowych
      44 min
    • LekcjaII.11
      Wykorzystanie wektorów w zadaniach
      48 min
    • LekcjaII.12
      Równoległość i prostopadłość wektorów
      56 min
    • LekcjaII.13
      Równoległość i prostopadłość prostych w postaciach ogólnych
      25 min
    • LekcjaII.14
      Powtórki maturalne – część I – lekcja pokazowa
      55 min
    • LekcjaII.15
      Powtórki maturalne – część II
      44 min
    • LekcjaII.16
      A co było na maturze? – część I
      39 min
    • LekcjaII.17
      A co było na maturze? – część II
      46 min
    • LekcjaII.18
      A co było na maturze? – część III
      54 min
    • LekcjaII.19
      Zestawy zadań z odpowiedziami
Admin bar avatar
Nauczyciel z wieloletnim stażem, mentor i mam nadzieję przyszły reżyser Twojej drogi do sukcesu... Jestem absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytetu Śląskiego. Od listopada 2018 roku prowadzę dla Ciebie wielopłaszczyznowy projekt AjkaMAT obejmujący kursy online, kanał YouTube, Fanpage i Grupę Wsparcia na Facebooku, dzięki czemu możesz pogłębiać swoją wiedzę matematyczną zarówno na poziomie szkoły średniej jak i studiów. Zacznij tutaj przygodę z AjkaMAT

Opinie

Średnia ocena

5

Szczegółowa ocena

5 gwiazdki
46
4 gwiazdki
0
3 gwiazdki
0
2 gwiazdki
0
1 gwiazdka
0
  • Świetny kurs!

    „Dowodzić nie każdy może...” Początkowy zachwyt nad przedmiotem i Prowadzącą stopniowo przeradzał się w złość, potem zniechęcenie, ale przecieranie nowych matematycznych szlaków pod własna „kopułą” nie zawsze przychodzi łatwo. Kluczem była Arietta na śniadanie oraz wytrwałość w mozolnym „tłuczeniu” głową w zadania aż do... 
 ...chwili, w której spojrzawszy na nierówność zobaczyłem te wzory skróconego mnożenia, różne zależności, światło rozświetlające nie znane mi wcześniej mechanizmy postrzegania, pozwalające ogarnąć istotę dowodzenia.
 Skoro więc ja mogłem, to chyba każdy może dowodzić. Znajdzie tu wszystko, czego potrzeba, żeby osiągnąć ten stan.

  • Świetny kurs!

    „Dowodzić nie każdy może...” Początkowy zachwyt nad przedmiotem i Prowadzącą stopniowo przeradzał się w złość, potem zniechęcenie, ale przecieranie nowych matematycznych szlaków pod własna „kopułą” nie zawsze przychodzi łatwo. Kluczem była Arietta na śniadanie oraz wytrwałość w mozolnym „tłuczeniu” głową w zadania aż do... 
 ...chwili, w której spojrzawszy na nierówność zobaczyłem te wzory skróconego mnożenia, różne zależności, światło rozświetlające nie znane mi wcześniej mechanizmy postrzegania, pozwalające ogarnąć istotę dowodzenia.
 Skoro więc ja mogłem, to chyba każdy może dowodzić. Znajdzie tu wszystko, czego potrzeba, żeby osiągnąć ten stan.

  • Świetny kurs!

    „Dowodzić nie każdy może...” Początkowy zachwyt nad przedmiotem i Prowadzącą stopniowo przeradzał się w złość, potem zniechęcenie, ale przecieranie nowych matematycznych szlaków pod własna „kopułą” nie zawsze przychodzi łatwo. Kluczem była Arietta na śniadanie oraz wytrwałość w mozolnym „tłuczeniu” głową w zadania aż do... 
 ...chwili, w której spojrzawszy na nierówność zobaczyłem te wzory skróconego mnożenia, różne zależności, światło rozświetlające nie znane mi wcześniej mechanizmy postrzegania, pozwalające ogarnąć istotę dowodzenia.
 Skoro więc ja mogłem, to chyba każdy może dowodzić. Znajdzie tu wszystko, czego potrzeba, żeby osiągnąć ten stan.

  • Świetny kurs!

    „Dowodzić nie każdy może...” Początkowy zachwyt nad przedmiotem i Prowadzącą stopniowo przeradzał się w złość, potem zniechęcenie, ale przecieranie nowych matematycznych szlaków pod własna „kopułą” nie zawsze przychodzi łatwo. Kluczem była Arietta na śniadanie oraz wytrwałość w mozolnym „tłuczeniu” głową w zadania aż do... 
 ...chwili, w której spojrzawszy na nierówność zobaczyłem te wzory skróconego mnożenia, różne zależności, światło rozświetlające nie znane mi wcześniej mechanizmy postrzegania, pozwalające ogarnąć istotę dowodzenia.
 Skoro więc ja mogłem, to chyba każdy może dowodzić. Znajdzie tu wszystko, czego potrzeba, żeby osiągnąć ten stan.

  • Najlepszy kurs maturalny!

    Nigdy nie lubiłam matematyki. Pomimo tego, że chodziłam na korepetycję dalej miałam wrażenie, że nic nie rozumiem. Uważam, że zakup tego kursu był najlepszą rzeczą jaką mogłam zrobić. Wszystko jest wytłumaczone w najprostszy sposób. Teraz uczę się matematyki z przyjemnością. Polecam!!!

399,00zł

Napisz opinię