-
Algebra i arytmetyka 0/21
-
LekcjaII.135 min
-
LekcjaII.227 min
-
LekcjaII.327 min
-
LekcjaII.428 min
-
LekcjaII.537 min
-
LekcjaII.627 min
-
LekcjaII.724 min
-
LekcjaII.838 min
-
LekcjaII.930 min
-
LekcjaII.1031 min
-
LekcjaII.1119 min
-
LekcjaII.1243 min
-
LekcjaII.1328 min
-
LekcjaII.1442 min
-
LekcjaII.1553 min
-
LekcjaII.1643 min
-
LekcjaII.1719 min
-
LekcjaII.1824 min
-
LekcjaII.1944 min
-
LekcjaII.2034 min
-
LekcjaII.21
-
-
Własności funkcji 0/17
-
LekcjaII.127 min
-
LekcjaII.225 min
-
LekcjaII.326 min
-
LekcjaII.428 min
-
LekcjaII.538 min
-
LekcjaII.649 min
-
LekcjaII.728 min
-
LekcjaII.832 min
-
LekcjaII.921 min
-
LekcjaII.1023 min
-
LekcjaII.1133 min
-
LekcjaII.1227 min
-
LekcjaII.1320 min
-
LekcjaII.1443 min
-
LekcjaII.1553 min
-
LekcjaII.1641 min
-
LekcjaII.17
-
-
Funkcja kwadratowa 0/22
-
LekcjaII.130 min
-
LekcjaII.227 min
-
LekcjaII.322 min
-
LekcjaII.421 min
-
LekcjaII.531 min
-
LekcjaII.641 min
-
LekcjaII.740 min
-
LekcjaII.839 min
-
LekcjaII.929 min
-
LekcjaII.1035 min
-
LekcjaII.1137 min
-
LekcjaII.1230 min
-
LekcjaII.1325 min
-
LekcjaII.1425 min
-
LekcjaII.1542 min
-
LekcjaII.1640 min
-
LekcjaII.1751 min
-
LekcjaII.1852 min
-
LekcjaII.1947 min
-
LekcjaII.2031 min
-
LekcjaII.2131 min
-
LekcjaII.22
-
-
Wielomiany 0/17
-
LekcjaII.130 min
-
LekcjaII.240 min
-
LekcjaII.323 min
-
LekcjaII.424 min
-
LekcjaII.551 min
-
LekcjaII.625 min
-
LekcjaII.737 min
-
LekcjaII.832 min
-
LekcjaII.946 min
-
LekcjaII.1035 min
-
LekcjaII.1151 min
-
LekcjaII.1223 min
-
LekcjaII.1333 min
-
LekcjaII.1439 min
-
LekcjaII.1544 min
-
LekcjaII.1635 min
-
LekcjaII.17
-
-
Funkcja wymierna 0/15
-
LekcjaII.136 min
-
LekcjaII.244 min
-
LekcjaII.355 min
-
LekcjaII.434 min
-
LekcjaII.534 min
-
LekcjaII.646 min
-
LekcjaII.735 min
-
LekcjaII.834 min
-
LekcjaII.937 min
-
LekcjaII.1042 min
-
LekcjaII.1138 min
-
LekcjaII.1246 min
-
LekcjaII.1331 min
-
LekcjaII.1437 min
-
LekcjaII.15
-
-
Ciągi liczbowe 0/20
-
LekcjaII.132 min
-
LekcjaII.226 min
-
LekcjaII.341 min
-
LekcjaII.439 min
-
LekcjaII.540 min
-
LekcjaII.637 min
-
LekcjaII.720 min
-
LekcjaII.820 min
-
LekcjaII.917 min
-
LekcjaII.1032 min
-
LekcjaII.1123 min
-
LekcjaII.1231 min
-
LekcjaII.1327 min
-
LekcjaII.1444 min
-
LekcjaII.1547 min
-
LekcjaII.1652 min
-
LekcjaII.1726 min
-
LekcjaII.1823 min
-
LekcjaII.1935 min
-
LekcjaII.20
-
-
Funkcja wykładnicza i logarytmiczna 0/17
-
LekcjaII.128 min
-
LekcjaII.234 min
-
LekcjaII.327 min
-
LekcjaII.445 min
-
LekcjaII.552 min
-
LekcjaII.655 min
-
LekcjaII.733 min
-
LekcjaII.829 min
-
LekcjaII.940 min
-
LekcjaII.1025 min
-
LekcjaII.1141 min
-
LekcjaII.1231 min
-
LekcjaII.1336 min
-
LekcjaII.1457 min
-
LekcjaII.1527 min
-
LekcjaII.1636 min
-
LekcjaII.17
-
-
Funkcje trygonometryczne 0/23
-
LekcjaII.119 min
-
LekcjaII.231 min
-
LekcjaII.317 min
-
LekcjaII.430 min
-
LekcjaII.528 min
-
LekcjaII.629 min
-
LekcjaII.734 min
-
LekcjaII.824 min
-
LekcjaII.915 min
-
LekcjaII.1030 min
-
LekcjaII.1132 min
-
LekcjaII.1232 min
-
LekcjaII.1327 min
-
LekcjaII.1427 min
-
LekcjaII.1529 min
-
LekcjaII.1632 min
-
LekcjaII.1733 min
-
LekcjaII.1844 min
-
LekcjaII.1955 min
-
LekcjaII.2039 min
-
LekcjaII.2139 min
-
LekcjaII.2235 min
-
LekcjaII.23
-
-
Analiza matematyczna 0/35
-
LekcjaII.117 min
-
LekcjaII.223 min
-
LekcjaII.330 min
-
LekcjaII.423 min
-
LekcjaII.529 min
-
LekcjaII.622 min
-
LekcjaII.721 min
-
LekcjaII.825 min
-
LekcjaII.921 min
-
LekcjaII.1027 min
-
LekcjaII.1130 min
-
LekcjaII.1234 min
-
LekcjaII.1335 min
-
LekcjaII.1431 min
-
LekcjaII.1537 min
-
LekcjaII.1625 min
-
LekcjaII.1737 min
-
LekcjaII.1851 min
-
LekcjaII.1933 min
-
LekcjaII.2042 min
-
LekcjaII.2101 godzin 04 min
-
LekcjaII.2248 min
-
LekcjaII.2326 min
-
LekcjaII.2457 min
-
LekcjaII.2558 min
-
LekcjaII.2648 min
-
LekcjaII.27
-
LekcjaII.2845 min
-
LekcjaII.2938 min
-
LekcjaII.3034 min
-
LekcjaII.3121 min
-
LekcjaII.3248 min
-
LekcjaII.3345 min
-
LekcjaII.3432 min
-
LekcjaII.35
-
-
Rachunek prawdopodobieństwa 0/23
-
LekcjaII.127 min
-
LekcjaII.217 min
-
LekcjaII.317 min
-
LekcjaII.433 min
-
LekcjaII.529 min
-
LekcjaII.634 min
-
LekcjaII.729 min
-
LekcjaII.836 min
-
LekcjaII.928 min
-
LekcjaII.1028 min
-
LekcjaII.1128 min
-
LekcjaII.1231 min
-
LekcjaII.1326 min
-
LekcjaII.1429 min
-
LekcjaII.1528 min
-
LekcjaII.1633 min
-
LekcjaII.1757 min
-
LekcjaII.1856 min
-
LekcjaII.1901 godzin 01 min
-
LekcjaII.2032 min
-
LekcjaII.2141 min
-
LekcjaII.2233 min
-
LekcjaII.23
-
-
Planimetria 0/23
-
LekcjaII.140 min
-
LekcjaII.237 min
-
LekcjaII.336 min
-
LekcjaII.445 min
-
LekcjaII.539 min
-
LekcjaII.635 min
-
LekcjaII.715 min
-
LekcjaII.838 min
-
LekcjaII.924 min
-
LekcjaII.1031 min
-
LekcjaII.1143 min
-
LekcjaII.1222 min
-
LekcjaII.1339 min
-
LekcjaII.1438 min
-
LekcjaII.1554 min
-
LekcjaII.1655 min
-
LekcjaII.1701 godzin
-
LekcjaII.1851 min
-
LekcjaII.1934 min
-
LekcjaII.2035 min
-
LekcjaII.2146 min
-
LekcjaII.2249 min
-
LekcjaII.23
-
-
Stereometria 0/16
-
LekcjaII.131 min
-
LekcjaII.232 min
-
LekcjaII.328 min
-
LekcjaII.442 min
-
LekcjaII.545 min
-
LekcjaII.636 min
-
LekcjaII.731 min
-
LekcjaII.832 min
-
LekcjaII.941 min
-
LekcjaII.1059 min
-
LekcjaII.1153 min
-
LekcjaII.1246 min
-
LekcjaII.1352 min
-
LekcjaII.1444 min
-
LekcjaII.1548 min
-
LekcjaII.16
-
-
Geometria analityczna 0/19
-
LekcjaII.124 min
-
LekcjaII.244 min
-
LekcjaII.334 min
-
LekcjaII.438 min
-
LekcjaII.521 min
-
LekcjaII.626 min
-
LekcjaII.737 min
-
LekcjaII.834 min
-
LekcjaII.930 min
-
LekcjaII.1044 min
-
LekcjaII.1148 min
-
LekcjaII.1256 min
-
LekcjaII.1325 min
-
LekcjaII.1455 min
-
LekcjaII.1544 min
-
LekcjaII.1639 min
-
LekcjaII.1746 min
-
LekcjaII.1854 min
-
LekcjaII.19
-
Ten kurs jest chroniony. Proszę zaloguj się i dołącz aby widzieć zawartość
Poprzednia lekcja
A co było na maturze? – część IV
Następna lekcja
Dziedzina funkcji liczbowej
Napisz opinię Anuluj pisanie odpowiedzi
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najnowsze opinie
Algebra i arytmetyka nie stanowiły dla mnie problemy na podstawie, lecz na rozszerzeniu robiłem bardzo dużo błędów, które nie do końca rozumiałem skąd wynikały. Dzięki kursowi “Algebra i Arytmetyka” usystematyzowałem swoją wiedzę i nadrobiłem bardzo dużo braków. Kurs jest poprowadzony bardzo profesjonalnie, a omówione zagadnienia wraz z przykładami bardzo, które są szczegółowo wyjaśnione bardzo łatwo można przyswoić. Nie czułem się w ogóle zagubiony, a nawet więcej. Z każdą lekcją coraz chętniej rozwiązywałem kolejne zadania. Gorąco polecam (w sumie dla każdego)!
„Dowodzić nie każdy może…” Początkowy zachwyt nad przedmiotem i Prowadzącą stopniowo przeradzał się w złość, potem zniechęcenie, ale przecieranie nowych matematycznych szlaków pod własna „kopułą” nie zawsze przychodzi łatwo. Kluczem była Arietta na śniadanie oraz wytrwałość w mozolnym „tłuczeniu” głową w zadania aż do…
…chwili, w której spojrzawszy na nierówność zobaczyłem te wzory skróconego mnożenia, różne zależności, światło rozświetlające nie znane mi wcześniej mechanizmy postrzegania, pozwalające ogarnąć istotę dowodzenia.
Skoro więc ja mogłem, to chyba każdy może dowodzić. Znajdzie tu wszystko, czego potrzeba, żeby osiągnąć ten stan.